середу, 19 вересня 2018 р.

Лепбук «Наш клас»

Лепбук «Наш клас» 
Сконструйовано відповідно до до міністерських розробок інтегрованих днів. Вартість електронного варіанту - 50 грн. Деталі у пп або на пошту voksana120588@gmail.com
 До лепбука додаю розтяжку - із назвою відповідного тижня- на трьох А4
Складено відповідно до розробки ранкової зустрічі другого тижня з однойменною темою. . До лепбука входить : основа розроблена для формату А3 та А4. 
Ви лише друкуєте, вирізуєте, склеюєте. Можете це робити самі, можете з дітьми. Якщо ви маєте можливість друкуйте основу А2 двостороннє десь у поліграфії, якщо ж ні, друкуйте основу А4- 8 аркушів і наклейте їх на аркуш білого паперу А2. Матеріали для заповнення можете друкувати або на звичайному А4 або картоні . Використовуйте лепбук протягом занять і на завершення тижня він буде у вас готовий. Кожен учень матиме наочний результат своєї роботи. До складу увійшли:
Листок «МОЯ ДОРОГА ДО КЛАСУ»- учні використовуючи матеріал із попередньої кишеньки створюють свій план школи,
Кишенька «ШКОЛА СКЛАДАЄТЬСЯ З…»- розміщені дидактичні картки з малюнками і назвами приміщень школи ;
Кишенька «ГРА «ТАК-НІ»»- із наданих карток вибрати правильну модель поведінки у школі;
Кишенька «ШКІЛЬНІ ЕМОЦІЇ»- назвати настрій ромашок на картинках і вибрати, яка із них підходить настрою учня сьогодні;
Кишенька «ПОХВАЛИ ДРУГА» - із наданих браслетів вибрати кілька і подарувати своєму однокласнику, похваливши його за роботу;
Кишенька «ТЕМАТИЧНІ ОСЕРЕДКИ»- надано заготовки із назвами осередків і картинки. Використовувати під час ознайомлення із зонами , які є у класі. Після опису певної зони – вибрати відповідне зображення. (картки із осередками складати у кишеньку, склавши вдвоє)
На звороті – гра «ПО ДОРОЗІ В ШКОЛУ».
Мета:1. Закріпити навички вимови звуку «Р» в словах, фразах.
2. Вчити визначати склад зі звуком «Р» за рахунком.
3. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення.
4. Розширити уявлення про школу, про предмети необхідні для навчання
Методика роботи:
Діти ставлять фішки на початковий кружок і по черзі кидають кубик. Свою фішку пересувають на число, яке випало на кубику. Якщо фішка зупинилася на колі з предметом, потрібно назвати цей предмет. Якщо в його назві є звук «Р», дитина визначає місце звуку «Р» в слові і знову робить хід. Якщо в назві предмета звуку «Р» немає, хід переходить до іншого. Виграє той, хто першим дійде до школи.



3 коментарі: