середу, 20 березня 2019 р.

Лепбук «СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ»

#Лепбук «СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ» #Тиждень17
Сконструйовано відповідно до до міністерських розробок інтегрованих днів. Вартість електронного варіанту - 50 грн. Деталі у пп або на пошту voksana120588@gmail.com
Містить кишеньки із наступним вмістом:
"МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ"- дидактичні картки із різноманітними хобі ;
"Я-ХУДОЖНИК"- картки-розмальовки із захопленнями,які нобхідно зафарбувати та написати назву;
"Я-ФОТОГРАФ"- гра із підбором частин фотографій із відомими місцями України;
"Я ФІЛАТЕЛІСТ" - гра-пазл,який складається із трьох частин:загадки-відгадки і назви хобі;
"Я-ХУДОЖНИК" -гра на класифікацію картин: натюрморт, пейзаж, портрет;
"Я-СПОРТСМЕН"- гра "знайди пару"- вид спорту і необхідний інвентар;
"Я-МУЗИКАНТ"- -гра на класифікацію музичних інструментів.
На звороті містить кросворд та тіньову гру "ПОГРУПУЙ ХОБІ"

До лепбука додаю розтяжку - із назвою відповідного тижня- на трьох А4.

2 коментарі: